Kontakt z obsługą i zamówienia telefoniczne: 538 445 040 pon.-pt. 9.00-16.00

GWARANCJA
Każdy oferowany przedmiot jest sprawdzany przez nasz serwis i dokładamy wszekich starań, by zrobić to jak najbardziej szczegółowo. Jeśli jednak coś się stało z Twoim przedmiotem, zgłoś to nam to:
telefonicznie tel. 538 445 040 (pon-pt 8.00-16.00)
lub na adres sklep@bazarowisko.pl
Formularz zgłoszenia gwarancyjnego do pobrania TUTAJ.
Warunki gwarancji od 1.01.2023:
1. Gwarantem towarów oferowanych w sklepie Bazarowisko.pl jest Tamicom Wojciech Łakomecki, os. Przyjaźni 10M, 61-685 Poznań
2. Gwarancja jest realizowana wyłącznie na teryturium Polski.
3. Gwarancji udziela się na podstawie dowodu zakupu - np. paragon, potwierdzenie zamówienia.
4. Okres gwarancji.
Wszystkie oferowane przez nas towary są objęte następującymi okresami gwarancyjnymi, liczonymi od momentu otrzymania towaru przez Kupującego:
- 24 miesiące dla konsumentów lub kupujących uprzywilejowanych w myśl kodeksu cywilnego
- 6 miesięcy dla podmiotów gospodarczych
- 3 miesiące na wymienne baterie i akumulatory
Jeśli w tym czasie wystąpi wada fabryczna lub wada ukryta przedmiotu, odbierzemy od Ciebie towar za pośrednictwem firmy kurierskiej na nasz koszt lub wyślemy opłaconą etykietę nadawczą.
5. Procedura gwarancyjna:
- zgłoszenia gwarancyjne rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru do oględzin lub zgłoszenia - jeśli odesłanie towaru do oględzin nie było przez nas wymagane
- w przypadku, gdy produktu nie da się naprawić, wymienić lub naprawa będzie nieopłacalna, w ciągu 7 dni od rozpatrzenia zgłoszenia zwrócimy należność na konto podane przez Zgłaszającego
6. Gwarancji podlegają wady ukryte lub wady fabryczne przedmiotów, które istniały w momencie zakupu, a zostały ujawnione podczas trwania okresu gwarancji. Gwarancji nie podlegają:
- naturalne zużycie
-
elementy naturalnie zużywające się i podlegające wymianie eksploatacyjnej (np. filtry, szczotki, wymienne baterie)
-
usterki mechaniczne - np. złamania, stłuczenia, zarysowania czy inne zniszczenia nie będące wadami fabrycznymi lub ukrytymi przedmiotów
- usterki powstałe z przyczyn zewnętrznych - np. pogodowych i temperaturowych, skoków napięcia, przerw w dostawie prądu
-
usterki powstałe z wyniku zaniedbania użytkownika lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania
7. Okres gwarancji dla zamówień złożonych do 31.12.2022 wynosi odpowiednio:
- 24 miesiące w przypadku przedmiotów klasy NOWY i A
- 12 miesięcy w przypadku przedmiotów klasy B
Informacje prawne
Powyższe zapisy nie ograniczają oraz nie wyłączają uprawnień Kupującego będącego Konsumentem, które przysługują mu zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, na mocy której konsument ma prawo do reklamacji.
Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Sprzedawca nie jest producentem oferowanych Towarów. Niezależnie od obowiązków Sprzedawcy wobec Konsumenta, producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany przez producenta. Gwarancja producenta nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Oferowane produkty są przeznaczone do użytku domowego. Użytek profesjonalny nie podlega gwarancji, zakup na użytek profesjonalny, związany zawodowo z prowadzoną działalnością nie podlega reklamacji.