Kontakt z obsługą i zamówienia telefoniczne: 538 445 040 pon.-pt. 9.00-16.00

Gwarancja

GWARANCJA

 

Każdy oferowany przedmiot jest sprawdzany przez nasz serwis i dokładamy wszekich starań, by zrobić to jak najbardziej szczegółowo. Jeśli jednak coś się stało z Twoim przedmiotem, zgłoś to nam to:

telefonicznie tel. 538 445 040 (pon-pt 8.00-16.00)

lub na adres sklep@bazarowisko.pl

Formularz zgłoszenia gwarancyjnego do pobrania TUTAJ.

 

Warunki gwarancji od 1.01.2023:

1. Gwarantem towarów oferowanych w sklepie Bazarowisko.pl jest Tamicom Wojciech Łakomecki, os. Przyjaźni 10M, 61-685 Poznań

2. Gwarancja jest realizowana wyłącznie na teryturium Polski.

3. Gwarancji udziela się na podstawie dowodu zakupu - np. paragon, potwierdzenie zamówienia.

4. Okres gwarancji.

Wszystkie oferowane przez nas towary są objęte następującymi okresami gwarancyjnymi, liczonymi od momentu otrzymania towaru przez Kupującego:

  • 24 miesiące dla konsumentów lub kupujących uprzywilejowanych w myśl kodeksu cywilnego
  • 6 miesięcy dla podmiotów gospodarczych
  • 3 miesiące na wymienne baterie i akumulatory

Jeśli w tym czasie wystąpi wada fabryczna lub wada ukryta przedmiotu, odbierzemy od Ciebie towar za pośrednictwem firmy kurierskiej na nasz koszt lub wyślemy opłaconą etykietę nadawczą.

5. Procedura gwarancyjna:

  • zgłoszenia gwarancyjne rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru do oględzin lub zgłoszenia - jeśli odesłanie towaru do oględzin nie było przez nas wymagane
  • w przypadku, gdy produktu nie da się naprawić, wymienić lub naprawa będzie nieopłacalna, w ciągu 7 dni od rozpatrzenia zgłoszenia zwrócimy należność na konto podane przez Zgłaszającego

6. Gwarancji podlegają wady ukryte lub wady fabryczne przedmiotów, które istniały w momencie zakupu, a zostały ujawnione podczas trwania okresu gwarancji. Gwarancji nie podlegają:

  • naturalne zużycie
  • elementy naturalnie zużywające się i podlegające wymianie eksploatacyjnej (np. filtry, szczotki, wymienne baterie)

  • usterki mechaniczne - np. złamania, stłuczenia, zarysowania czy inne zniszczenia nie będące wadami fabrycznymi lub ukrytymi przedmiotów

  • usterki powstałe z przyczyn zewnętrznych - np. pogodowych i temperaturowych, skoków napięcia, przerw w dostawie prądu
  • usterki powstałe z wyniku zaniedbania użytkownika lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania

7. Okres gwarancji dla zamówień złożonych do 31.12.2022 wynosi odpowiednio:

  • 24 miesiące w przypadku przedmiotów klasy NOWY i A
  • 12 miesięcy w przypadku przedmiotów klasy B

 

 

Informacje prawne

Powyższe zapisy nie ograniczają oraz nie wyłączają uprawnień Kupującego będącego Konsumentem, które przysługują mu zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, na mocy której konsument ma prawo do reklamacji.

Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Sprzedawca nie jest producentem oferowanych Towarów. Niezależnie od obowiązków Sprzedawcy wobec Konsumenta, producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany przez producenta. Gwarancja producenta nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Oferowane produkty są przeznaczone do użytku domowego. Użytek profesjonalny nie podlega gwarancji, zakup na użytek profesjonalny, związany zawodowo z prowadzoną działalnością nie podlega reklamacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium